# 89 - 22 mars 2011


Vilken otrolig dag den 22:a mars 2011 skulle visa sig vara...

Jag skrev ju tidigare om den där hälsokontrollen jag skulle göra, och jag gjorde den igår. Det var inte så obehagligt som jag förväntade mig att det skulle vara. Jag fick fylla i 5 olika sidor med hälsofrågor, sen lämna ett pissprov för drogtest och sist av allt göra ett hörseltest. Allt tog runt 1 timma med lite väntetid. Detta gjorde jag mellan 13.00 och 14.05.

Klockan 14.13 sitter jag i bilen körandes på väg därifrån, då den nya enhetschefen ringer och erbjuder mig ett jobb hos dom också. Det är så typiskt, först vill ingen ha en - och sen vill flera ha en samtidigt...

Det är ju i och för sig roligt att man känner sig lite åtråvärd på arbetsmarknaden.

XOXOX
Chocolove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0