# 78 - Grand finale

Ja, som utlovat kommer här ett inlägg om finalen i melodifestivalen 2011.

Jag har tidigare påpekat att jag inte är nöjd med utbudet i år, men trots detta har jag två favoriter som jag vill ska vinna. Det är männens år i årets melodifestival, och jag tror starkt på att vi kommer ha en manlig segrare i år.

Mina favoriter är Danny Saucedo med sitt bidrag "in the club" och flickfavoriten Eric Saade med "popular". Båda två bjuder på en riktigt bra och underhållande show och har mest "schlageranda". Förhoppningsvis så vinner någon utav dessa två, men jag brukar ju alltför sällan få som jag vill i varken finalen eller delfinalerna.

GO DANNY! GO SAADE!

XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0