# 67 - Jag-gör-det-imorgon-mentaliteten

Hur många känner inte igen sig i jag-gör-det-imorgon-mentaliteten?

Pinsamt nog måste jag erkänna att när det kommer till livets tråkiga saker och sysslor, så är jag nog rätt bra på att tänka "äsch, men jag gör det imorgon istället!".

Livet känns lite lättare när man tänker att dagens bekymmer får bli morgondagens problem - för då existerar ju en bekymmersfri vardag idag. Just nu i skrivande stund väntar en oändligt lång lista av saker som måste göras, men ändå sitter jag här och försöker ignorera det genom att skriva.

Detta är en väldigt dålig egenskap jag har. Usch, jag önskar att jag kunde ändra på mig. Men inte idag, jag gör det imorgon...

XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0