# 56 - Facebook BFFs


Jag måste tyvärr erkänna att jag var rätt sen med att skaffa facebook. Jag tillhör inte heller twittergenerationen. Det är knappt så att jag förstår mig på facebook ibland, men jag har har den bara "för att".

Tycker att det är rätt roligt att man kan hitta nästan vem som helst där dock. Gamla klasskamrater man annars aldrig skulle tänka på, och sånna man annars heller aldrig skulle träffa och prata med.

Men i och med facebooks stora framgång kommer en del nackdelar. Hur många har inte varit med om de där människorna som addar allt och alla bara för att få ett stort antal vänner på facebook? Eller hur många har inte fått en vänskapsförfrågan från någon man absolut inte ville ha en ifrån? Sen finns det alla dessa människor med dålig karaktär - som addar en först - men som sen inte har mage nog att meddela att de tänker ta bort en som vän.

Facebook - på både gott och ont.

XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0