# 94 - For every for(rest)um there's a troll


Har nyligen börjat söka efter roliga forum att hänga på, och har hittat några stycken som jag frekvent besöker.

Jag tycker att forum är en rätt underhållande aktivitet, samtidigt som det är ett väldigt effektivt sätt att samla mycket kunskap på. Har du ett problem, kasta ut det till universum och det finns nästan alltid någon som kan hjälpa dig...

Dock märker jag mer och mer av forumens baksidor ju längre man iakttar och hänger där. Dessa baksidor består mest av "forumtroll", som jämt och ständigt ska leta bråk och sedan gå till personangrepp.

Dessa forumtroll är precis som en mogwai - man bör inte mata dom med nånting, eftersom de då blir riktigt, riktigt elaka och fula.

Under helgerna har jag som vanligt väldigt mycket att göra, så jag kommer tyvärr inte hinna skriva så mycket dagarna framöver. Men jag önskar er alla en riktigt trevlig helg, så hörs vi till veckan igen! :)

BEWARE OF THE TROLLS!

XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0