# 6 - "Företag D"

Här kommer innehållet på mitt sista paket från "Företag D".


Paket D


Innehöll...


 


L'anza hair repair leave-in protector




L'anza protein hair repair protein plus





L'anza healing color care schampo & L'anza trauma treatment




L'anza healing moisture moi moi masque




L'anza
powder up texturizer



Revlon nutri color creme 734 coppar gold

Som den icke-frisör jag är visste jag inte att man måste förpigmentera alla hår innan de går från platina blont till mörkare nyanser, och det resulterade ju såklart i att mitt hår fick lite grön/gråa skiftningar. För att fixa detta läste jag på ett forum om att man kan testa tillsätta lite röda eller orange pigment. Det var då jag hittade Revlons inpackning med pigment i (som mest endast biter på färgat hår), så jag tänkte grönt+rött måste bli bra! Det ska i alla fall bli kul att testa den.


XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0