# 5 - "Företag C"

Fortsätter väl i bokstavsordning nu när jag ändå är på G. Denna lista blir däremot betydligt mycket kortare än föregående inlägg (fastän det inlägget hamnar längre ner). Efter bokstaven b, så kommer ju bokstaven c - så här har ni min beställning från "Företag C".

Jag får inte glömma att meddela att jag även fick med en gratisgåva, vilket alltid uppskattas - för ärligt talat, vem gillar inte att få gratissaker liksom(?).

Här har ni paket C...



Och innehållet är inget mindre än...




Toppik + Toppik sprayapplikator!


Denna fantastiska produkt har jag velat testa länge men jag har aldrig riktigt kommit till skott. Men nu ska jag sluta grubbla och svära över mitt typiskt skandinaviska tunna hår och äntligen ge det ett försök.
Hoppas verkligen att Toppik funkar! :)


Vad var gratisgåvan då...?



Jo, nämligen 3 stycken brun-utan-sol-servetter :)


XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0