# 7 - Lucky number se7en

Eftersom att det mesta av det jag beställt faktiskt är hårgrejer (som schampo, balsam, inpackningar och leave-inprodukter) som tar tid att pröva, så tänkte jag att jag först skulle börja med att skriva om en del saker som inte direkt var hårproduktsrelaterat.

Dessa saker tänkte jag bland annat skriva om inom en snar framtid...


&
Moringa dusch gel och Moringa body butter från the body shop


Neutrogena visibly clear blackhead eliminating daily scrub


En rund borste som jag tänkte använda till rakföning och styling



Panto-3



LCHF


... och balsammetoden!

Jag håller redan på att arbeta på nästa inlägg som kommer att handla om balsammetoden. Denna metod ska vara väldigt skonsamt för håret, och jag kommer härnäst blogga om min tid som balsammetodist!

Är du trött på att håret ständigt ser flottigt ut samt att det är så torrt och slitet? Då bara måste du läsa mitt nästa inlägg!

XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0