# 4 - "Företag B"

Intresserad av att höra om hur bra TIGIs nya urban resurrection 3 schampo & balsam är? Eller kanske vill du veta om Maria Nilas inpackning samt balsam är bra? Framöver kommer recensionerna och jag testar även ett balsam från märket d:fi - så glöm inte att följa min blogg!

Tänkte att jag skulle fortsätta med att skriva på listan över vad mina kommande recensioner kommer att handla om. Eller rättare sagt tänker jag avslöja ytterligare ett av mina pakets innehåll... ;)
Eftersom att jag gillar anonymiteten i mitt namnsystem så fortsätter jag med att kalla nästa företag för "Företag B".


Här har du paket B som jag fick hem i tisdags...



Det paketet innehöll...




Bravehead
rund metallborste 44mm





d:fi d:struct volume boosting conditioner

 

 




Bravehead Kabinett clips 12-pack

 

 



Maria Nila I care deep intensive treatment





Maria Nila I care detangling conditioner





TIGI bedhead urban resurrection 3 shampoo & conditioner


Jag har redan börjat använda produkterna från TIGI samt lite annat smått och gott från de andra paketen jag beställde. Denna hårvårdsserie från TIGI rekommenderade min frisör Emma mig att köpa då den tydligen är tillverkad just för sönderblekt hår. Fullständig recension om TIGIs nya hårvårdsserie samt de andra produkterna du sett här kommer senare - missa inte det!

XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0