# 38 - V8


Eftersom att jag nyligen har startat min blogg så har jag därför inte hunnit beskriva mig själv och mina intressen så mycket, men en sak som kan nämnas om mig är att jag faktiskt är väldigt förtjust i bilar. Speciellt amerikanska veteranbilar. Jag hade inte tackat nej till en sån här pärla...

Uppvuxen med endast en storebror så lärde jag mig att både leka ninja turtles (som karaktären Donatello), samtidigt som jag även klädde upp mig i mina princessklänningar. Jag har fått det bästa av "båda världarna" och uppskattar så väl smink, mode och hår så väl som bilar, fiske och skoteråkning.

XOXOX
Chocolove

Kommentarer
Postat av: JoJo :)

hej, jättefin blogg ^^ kolla gärna in min också och släng in en kommentar. följa varandra på blogglovin?



kram<3

2011-02-28 @ 15:10:15
URL: http://jojajoja.blogg.se/
Postat av: JoJo :)

hej, jättefin blogg ^^ kolla gärna in min också och släng in en kommentar. följa varandra på blogglovin?



kram<3

2011-02-28 @ 15:10:20
URL: http://jojajoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0