# 33 - "Musiken är mitt liv"

När man är uppfödd med en massa musiker i familjen så är det kanske inte så konstigt att man själv blir väldigt musikintresserad någon gång i livet. Jag har växt upp med pappa trummis, farbror trummis och farfar trummis - som alla har hjälpt till att skapa detta intresse.

Jag har alltid gillat att sjunga för mig själv och jag trivdes som fisken när det var dags för musiklektionerna i skolan. Jag gillade det så mycket att jag sammanlagt valde 200 p på ensemble A och B i gymnasiet. Tyvärr så blev jag aldrig någon höjdare på att varken sjunga eller spela något instrument, oavsett hur mycket jag än ville och försökte lära mig. Mitt intresse för musik består numera av att lyssna på den - och då lyssnar jag på allt förutom jazz.

Avslutningsvis vill jag bara tipsa er om några låtar som går på högvarv hemma hos mig. Men innan jag gör det så måste jag erkänna en sak...
Jag vet att jag är en fullvuxen kvinna på snart 24 år - men jag måste vara ärlig mot mig själv och resten av världen och säga att jag faktiskt älskar Britney Spears.
There, I said it! Now let me be.

» Britney Spears - Hold It Against Me

» RZA ft. James Black, Justin Nozuka & Kobra Khan - Gone

» Asher Roth - Cheat On Your Boyfriend

» Ke$ha - We R Who We R

» Wisin y Yandel ft. Franco El Gorilla & Oneil
- Uy Uy Uy

» Bruno Mars - Dance In The Mirror


XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0