# 34 - Melodifestivalen deltävling 4

Då var det dags för den sista deltävlingen innan "andra chansen" och finalen. Än så länge måste jag säga att jag faktiskt är lite besviken på finalisterna i år. Jag brukar nästan alltid fastna pang! för en låt men det har inte hänt i år....

Nu har jag följt hela programmet och tyvärr måste jag säga att jag fortfarande inte har hittat någon favorit i år. Men jag tror att de bidrag som går vidare till globen ikväll är Linda Bengtzing med sitt bidrag "E det fel på mej"och Nicke Borg med "Leaving home". Min personliga favorit var dock Linda Pritchard med bidraget "alive", men tyvärr så brukar det ju gå dåligt för mina favoriter...

XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0