# 20 - "Mmm..... Donuts..."

 

 

Jag har aldrig varit "den som är den" - som gillat alla dessa donuts/munkar med socker och glasyr på. Jag har smakat munkar förr, men har aldrig gillat smaken eller att sockret fastnar på läpparna. Detta har jag tyckt ända tills nyligen då jag fick för mig att smaka en munk av min älskade V. Oj säger jag bara, jag hade ingen aning om att munkar var så gott!

Jag tycker att det är fascinerande, men samtidigt bisarrt, hur man en vacker dag bara kan vakna upp och finna att man egentligen älskar något man trodde att man avskydde.


XOXOX
Chocolove

Kommentarer
Postat av: Einy

OJ! så gott! :) mums... blev sugen när jag såg bilden.

2011-02-22 @ 20:36:03
Postat av: Anonym

2011-02-22 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0