# 2 - Alla (hela och brustna) hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag som alla säkert alla redan vet. Men visste du att vi firar alla hjärtans dag idag tack vare en eller flera martyrer vid namn Saint Valentine? Jag finner det rätt så ironiskt att vi beslutat oss för att fira kärlek på en dag som historiskt sett brännmärkts av döden och slutet. Med det sagt kan jag ju inte förneka att jag älskar att få presenter, choklad och blommor för det.

Här är några rosor som min älskling gett mig


Eftersom att jag kom igång så sent med bloggen så har jag en del saker att skriva om i efterhand. För att kortfattat keep you up to speed så har jag under de gångna veckorna beställt en hel del varor från olika internetbutiker. Jag tänkte att jag skulle amatörrecensera dem lite senare och även berätta om de olika produkterna lite mer utförligt.

Avslutningsvis vill jag sända en tanke till alla som inte har någon att fira denna dagen med.

Glad alla hjärtans dag allihopa! <3<3<3

XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0