# 16 - Bravehead rund metallborste 44mm


Namn: Bravehead rund metallborste 44mm
Pris: 59 kr


Egentligen har jag vågigt hår, som vid längre längder blir rätt lockigt i topparna, och jag brukar i vanliga fall försöka undvika hårfönen för att minska slitaget på håret.
Men efter det att min frisör Emma rakfönade håret med en rundborste vid mitt senaste frisörbesök insåg jag att jag bara måste ha en sådan borste. Denna rackare är på hela 44 mm, och jag hade ingen aning om att den skulle vara så stor som den faktiskt är.

Vid frisörbesöket stoppade Emma lite L'anza trauma tratment i håret innan hon rakfönade håret torrt. Avslutningsvis toppade hon av det med lite silkesdroppar för glans och mindre trassel.

Om du följt bloggen så vet du att jag inhandlat trauma treatment, som är nån sorts leave in med värmeskydd, och att jag kommer att recensera det lite senare.

Fast jag måste faktiskt säga, att fastän det var svårt att komma åt håret närmast mittbenan, så gav borsten i kombination med trauma treatment väldigt mycket volym åt håret. Trots mina 23 år visste jag inte att det kunde vara så lätt att rakföna håret. Borstens storlek drar dock ner betyget något - hade gärna föredragit en lite mindre variant.

♥♥♥♥
Betyg: fyra av fem möjliga


XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0