# 1 - Chocoiove

Nu är jag äntligen färdig med både namn och tillfällig design på bloggen, men tyvärr fick jag inte det namn jag ursprungligen ville ha - Chocolove - men jag vägrar heta något annat så det får bli ett "i" istället för "L".

För de som undrar så är "Chocolove" en karaktär i en mangaserie som min älskade pojkvän V gillar, men det är också det pseudonym som jag har valt att kalla mig här på blogg.se.

Här är en bild på mangakaraktären Chocolove som jag har ritat

Här har jag ritat av mangakaraktären Chocolove.

Under den närmaste tiden kommer det hända mycket - kommer spendera mycket tid på att försöka ändra designen så att den blir precis så som jag önskar. Försök att uthärda experimentstiden och istället följa budskapet bakom. Vem vet, du kanske lär dig ett eller annat! :)

Vi ses i ett annat liv!

XOXOX
Chocolove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0